Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(15)
Forma i typ
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(6)
Placówka
św. Jana 10 (Dorośli)
(12)
Łaska 46/48 (Filia 2)
(4)
20 Stycznia 14 (Filia 4)
(1)
Autor
Antczak Zbigniew
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Brown David (dziennikarz)
(1)
Buffett Warren (1930- )
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Dalio Ray (1949- )
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fiore Neil
(1)
Froń Karol
(1)
Gawła Stanisław
(1)
Gnyszka Maciej
(1)
Graham Benjamin (1894-1976)
(1)
Hasooni-Abood Diana
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Kurek Krzysztof
(1)
Lampkowski Piotr
(1)
Madejski Radosław
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Radosz Joanna (1992- )
(1)
Roberts John (1945- )
(1)
Rutkowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Selden Bob
(1)
Szafrański Michał
(1)
Zaleska Małgorzata
(1)
Zweig Jason
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Sukces
(4)
Zarządzanie
(4)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Organizacja
(2)
Przywództwo
(2)
Biznesplan
(1)
Blog
(1)
Czas pracy
(1)
Dalio, Ray (1949- )
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Google
(1)
Inwestycje kapitału
(1)
Kadry
(1)
Konkurencja
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Networking
(1)
Osobowość
(1)
Oszczędność
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca
(1)
Prakseologia
(1)
Produkcja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samodyscyplina
(1)
Samowychowanie
(1)
Spekulacja
(1)
Szafrański, Michał
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(4)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1698)
Edukacja i pedagogika
(604)
Socjologia i społeczeństwo
(514)
Medycyna i zdrowie
(407)
Kultura i sztuka
(355)
Zarządzanie i marketing
(15)
Literaturoznawstwo
(323)
Biologia
(314)
Podróże i turystyka
(287)
Psychologia
(274)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(234)
Hobby i czas wolny
(180)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(176)
Religia i duchowość
(171)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(158)
Kultura fizyczna i sport
(155)
Kulinaria
(143)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(142)
Rozwój osobisty
(121)
Etnologia i antropologia kulturowa
(117)
Styl życia, moda i uroda
(85)
Fizyka i astronomia
(81)
Językoznawstwo
(74)
Dom i ogród
(69)
Geografia i nauki o Ziemi
(69)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(58)
Nauka i badania
(57)
Inżynieria i technika
(55)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(54)
Ochrona środowiska
(49)
Filozofia i etyka
(45)
Informatyka i technologie informacyjne
(44)
Transport i logistyka
(37)
Media i komunikacja społeczna
(34)
Architektura i budownictwo
(32)
Rolnictwo i leśnictwo
(32)
Praca, kariera, pieniądze
(29)
Archeologia
(21)
Matematyka
(18)
Chemia
(16)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(14)
Styl życia, moda, uroda
(4)
Historia i nauki pomocnicze
(2)
Edykacja i pedagogika
(1)
Filozofia
(1)
Historiai
(1)
Kuchnia i gotowanie
(1)
Muzyka
(1)
Podróże i turystyka DBN
(1)
Powieść
(1)
Psychologia i socjologia
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łaska 46/48 (Filia 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny biznesowe / David Brown ; tłumaczenie: Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2021. - 458, [6] stron : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: The art of business wars : battle-tested lessons for leaders and entrepreneurs from history's greatest rivalries. Na okładce podtytuł: opowieść o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie.
Dlaczego niektóre firmy triumfują, a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi, pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
„Lider alfa” to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. To nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące bogactwo form i typów przywództwa. Przykłady od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów, po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny pełnić tej funkcji, służą do analizy praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, jak sukces założycieli IKEA, Apple’a czy Lego, książka zawiera również wiele przykładów i przemyśleń autora opartych na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Polecana książka to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w sposób przejrzysty i zrozumiały. To studium przywództwa na miarę XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Łaska 46/48 (Filia 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Omgiven av daliga chefer
Znany szwedzki trener i behawiorysta rozprawia się ze złymi szefami. I przekonuje, że nawet z najcięższymi przypadkami można się dogadać. Czy wiecie, że ludzie najczęściej zwalniają się z powodu szefa, a nie z powodu pracy? Zastanawiasz się czasami, dlaczego szef zachowuje się tak a nie inaczej? Rozmyślasz, jak powinieneś ułożyć sobie z nim relacje, by praca przestała być horrorem? A może sam jesteś szefem i codziennie zmagasz się z pracownikami, którzy ewidentnie się obijają? Jeśli tak, to ta książka jest właśnie dla Ciebie. Powiedzmy sobie szczerze: świat jest pełen złych szefów. Na każdym szczeblu, w każdej firmie znajdziemy szefów, którzy przysparzają problemów sobie, współpracownikom, są niekompetentni i zwyczajnie wredni. Mamy szefów, którzy unikają odpowiedzialności, i takich, przez których przemawia czyste zło. Część z nich jest tak nieudolna, że firma w zasadzie dałaby sobie lepiej radę bez nich. Jesteś tego świadomy, a mimo to codziennie musisz wykonywać ich głupie polecenie. I do tego z uśmiechem… Pewnie często zadajesz sobie pytanie, co właściwie myśli twój szef i skąd się biorą jego irracjonalne zachowania. Dlaczego więc nie przyjrzeć się źródłom niektórych jego dziwactw, aby zabezpieczyć się przed ich przykrymi skutkami? Unikanie bycia palantem nie wymaga żadnego wykształcenia. Wystarczy tylko trochę zdrowego rozsądku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Łaska 46/48 (Filia 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sensus)
(Onepress)
Oddajemy w Twoje ręce wypełniony przykładami oraz ćwiczeniami podręcznik, oferujący menedżerom, posiadaczom małych firm, dyrektorom generalnym i przedsiębiorcom skuteczne narzędzia, dzięki którym mogą działać lepiej, efektywniej i w bardziej zrównoważony sposób. Niezależnie od tego, jaki zawód wykonujesz, sprawdzone metody przedstawiane przez autora pozwolą Ci pokonać zarówno prokrastynację, jak i pracoholizm, uruchomią również w pełni Twój twórczy potencjał w pracy. Zyskaj przewagę konkurencyjną dzięki zastosowaniu efektywnych metod zarządzania sobą. W ciągu kilku tygodni osiągnij to, co zazwyczaj uzyskuje się podczas trwających latami kosztownych szkoleń z kadrą zarządzającą. Zwiększ swoją wydajność, wyeliminuj negatywne nawyki i zredukuj poziom stresu. Twoje nowe zwyczaje w krótkim czasie przyczynią się do osiągnięcia równowagi między pracą i sferą prywatną, dzięki czemu odzyskasz pełną kontrolę nad swoim życiem i czasem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusiv)
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI – największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie. To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny, nowoczesny networking, który zwiększa potencjał naszych firm i organizacji, pomaga budować sieć kontaktów, zaś w długiej perspektywie przynosi pokaźne zyski. Niestety, wiele firm próbujących stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie działa? Maciej Gnyszka, aktywny networker i badacz tego zjawiska, założyciel Towarzystw Biznesowych, zwraca uwagę na alternatywną definicję networkingu, rozumianego jako „rzetelne służenie i profesjonalne proszenie o pomoc”. Podstawowy problem według autora stanowi to, że gubimy istotę i treść w naszej sieci powiązań biznesowych, a rzez to nie potrafimy podjąć działań we właściwym czasie i w odpowiedniej kolejności. Rodzimy networking cierpi także na inne dolegliwości, które ujawnili internauci na stronie www.DlaczegoNetworkingNieDziala.pl. Za pośrednictwem niniejszej książki Maciej Gnyszka odpowiada na ich pytania, rozwiewa wątpliwości i udowadnia, że ta metoda rozwijania biznesu może być naprawdę skuteczna, o ile poświęci się odpowiednią ilość czasu, by zrozumieć stojącą za nią filozofię oraz opanować narzędzia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
16 praw sukcesu / Napoleon Hill ; [tłumaczenie Małgorzata Zaleska]. - Gliwice : Wydawnictwo Złote Myśli, 2009. - 8 płyt audio (CD) (1500 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Całość tytułu stanowi osiem płyt.
Publikacja prezentuje szesnaście praw sukcesu, będących rezultatem uważnej analizy życiowego dorobku ponad stu mężczyzn i kobiet, którzy osiągnęli niezwykły sukces w swoim życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić czas na to, by dobrze zaprezentować swoją firmę w wyszukiwarce i w Mapach Google. Jeśli zastosujesz się do rad, które znajdziesz w tej książce, sprawisz, że potencjalni zainteresowani będą podejmować pozytywne decyzje - i wybierać stronę Twojej firmy. Zdobędziesz także nowych klientów bez inwestowania dodatkowych pieniędzy w reklamę oraz odpowiednią reputację online, którą docenią zarówno użytkownicy internetu, jak i algorytmy Google. Jeżeli stworzysz wizytówkę zgodnie ze wskazówkami autora, unikniesz typowych błędów. Uzupełnisz i skonfigurujesz ją do poziomu 100 procent. Dowiesz się też, jak aktywnie ją prowadzić i skutecznie pozycjonować. Ominiesz pułapki, które czyhają w panelu Moja Firma na osoby dokonujące w nim zmiany danych. Otrzymasz gotowe instrukcje, dzięki którym wyróżnisz się spośród innych przedsiębiorstw i spółek w Mapach Google.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Firmy na całym świecie eksperymentują z nowymi modelami organizacyjnymi. Zmieniają swoje procedury, procesy i kultury korporacyjne, próbując zwiększyć wydajność i perspektywy wzrostu. W trakcie tego procesu zmienia się zakres działalności firmy, opracowują nowe schematy organizacyjne, na nowo definiują alokację władzy i odpowiedzialności decyzyjnej, reformują mechanizmy motywacji i wynagradzania pracowników, decydują, które działania prowadzić samodzielnie, a które zlecać innym wykonawcom, przekształcają systemy informacyjne oraz zmieniają grupowe przekonania, wartości i normy swoich pracowników. W niniejszej książce John Roberts stwierdza, że pomiędzy tymi zmianami występują pewne przewidywalne, istotne związki, które pozwalają na wzrost i poprawę wydajności przedsiębiorstwa. Sukces wynika z równowagi pomiędzy elementami modelu organizacyjnego, strategii konkurencyjnej oraz środowiska zewnętrznego, w którym funkcjonuje firma. Osiągnięcie tego stanu wymaga holistycznego podejścia do problemu. Nowoczesna firma przedstawia wartościowe koncepcje umożliwiające analizę wzajemnych zależności występujących pomiędzy składnikami modelu organizacyjnego, strategią i środowiskiem biznesowym. To napisane przystępnym stylem opracowanie jest owocem skrupulatnych badań, wzbogaconych licznymi przykładami, od osiemnastowiecznych firm trudniących się handlem futrami, do współczesnych gigantów rynku, takich jak BP i Nokia. Wreszcie książka podejmuje pytanie, dlaczego dziś dochodzi do tych wszystkich zmian organizacyjnych, sugerując jako ich przyczynę wzrost globalnej konkurencji i zmiany technologiczne. Lektura Nowoczesnej firmy, napisanej przez jednego z czołowych ekonomistów i specjalistów w dziedzinie strategii i organizacji, pozwala na lepsze zrozumienie dzisiejszego świata biznesu. Książka z pewnością zainteresuje zarówno ekonomistów, studentów, jak i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łaska 46/48 (Filia 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gratulacje! Awansowałeś i w końcu to TY jesteś szefem. Jako świeżo upieczony menedżer możesz się zastanawiać, jak dobrze kierować innymi. Od czego zacząć? Ta książka oferuje wypróbowane rady, które pomogą ci odnieść sukces w nowej roli. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące wszystkich aspektów zarządzania i przewodzenia: jak motywować, delegować zadania, być coachem, zarządzać czasem, dokonywać okresowych ocen, zatrudniać i zwalniać pracowników.„Nie ma nic bardziej praktycznego od dobrej teorii – te słowa znakomicie podsumowują książkę Boba Seldena. Ta prawdziwa "biblia świeżo upieczonych menedżerów" mówi, jak radzić sobie w zmieniającym się środowisku. W poszczególnych rozdziałach – napisanych tak, że każdy można przeczytać w przerwie na lunch – autor przystępnie przekłada teoretyczne koncepcje na realne procesy i działania składające się na codzienną pracę menedżera. Wzbogaca je studiami przypadków, często zaczerpniętymi z własnej kariery. To interesująca lektura obowiązkowa dla menedżerów, także tych z pewnym stażem”.Humphrey Armstrong, psycholog organizacjiBob Selden szkoli menedżerów na całym świecie i regularnie doradza dużym spółkom giełdowym. Prowadzi też zajęcia dla przyszłych liderów w jednej z najlepszych szkół biznesu na świecie – International Institute for Management Development w Lozannie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej