Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(47)
Forma i typ
Książki
(47)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(5)
Placówka
św. Jana 10 (Dorośli)
(26)
Łaska 46/48 (Filia 2)
(6)
20 Stycznia 14 (Filia 4)
(9)
Czytelnia św. Jana 10 (Dorośli)
(5)
Czytelnia Łaska 46/48 (Filia 2)
(1)
Czytelnia 20 Stycznia 14 (Filia 4)
(1)
Autor
Sztucki Tadeusz
(6)
Kotler Philip
(5)
Kramer Teodor
(3)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(2)
Davies Peter
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Loska Magdalena
(2)
Mruk Henryk
(2)
Opaliński Ireneusz
(2)
Pardey David
(2)
Styś Aniela
(2)
Westwood John
(2)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(2)
Adamczyk Józef
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Ambler Tim
(1)
Bailey Keiyh
(1)
Bartołd Robert
(1)
Cap Piotr
(1)
Christopher Martin
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gawron Ewa
(1)
Gnyszka Maciej
(1)
Grudzińska Beata
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kall Jacek
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Komor Marcin
(1)
Kowal Witold
(1)
Lambin Jean-Jacques
(1)
Leland Karena
(1)
Lipa Michał
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
McGregor Erik
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Musiałkiewicz Jacek
(1)
Nickels William G
(1)
Nowak Zbigniew S
(1)
Pasierska Agnieszka
(1)
Peck Helen
(1)
Peppers Don
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pinskey Raleigh
(1)
Ries Al
(1)
Rogers Martha
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Silbiger Steven (1961- )
(1)
Sojkin Bogdan
(1)
Strzyżewska-Kamińska Marianna
(1)
Szajna Janusz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Taylor Brian
(1)
Trout Jack
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wiśniewski Andrzej
(1)
Wiśniewski Andrzej (ekonomia)
(1)
Woźniczka Małgorzata
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(28)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(46)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(2205)
Przyjaźń
(1324)
Rodzina
(1274)
Miłość
(1163)
Tajemnica
(1160)
Marketing
(-)
Literatura polska
(888)
Śledztwo i dochodzenie
(823)
Zabójstwo
(791)
Relacje międzyludzkie
(749)
Zwierzęta
(746)
Literatura dziecięca polska
(717)
Magia
(603)
II wojna światowa (1939-1945)
(578)
Rodzeństwo
(564)
Powieść amerykańska
(553)
Nastolatki
(545)
Opowiadanie
(495)
Życie codzienne
(488)
Dziewczęta
(464)
Uczucia
(463)
Policjanci
(455)
Powieść angielska
(450)
Powieść fantastyczna
(446)
Dzieci
(430)
Uczniowie
(427)
Poezja polska
(419)
Małżeństwo
(400)
Sekrety rodzinne
(385)
Żydzi
(375)
Osoby zaginione
(365)
Pamiętniki polskie
(364)
Przestępczość zorganizowana
(359)
Powieść psychologiczna
(357)
Psy
(338)
Powieść obyczajowa
(330)
Trudne sytuacje życiowe
(329)
Literatura młodzieżowa polska
(328)
Bajka i baśń
(324)
Historia
(319)
Powieść polska
(315)
Powieść przygodowa
(312)
Relacja romantyczna
(308)
Ludzie a zwierzęta
(305)
Dziennikarze
(302)
Literatura
(298)
Podróże
(298)
Boże Narodzenie
(293)
Pisarze polscy
(293)
Koty
(288)
Matki i córki
(282)
Opowiadanie polskie
(282)
Dziecko
(274)
Władcy
(268)
Zemsta
(264)
Uprowadzenie
(261)
Wybory życiowe
(250)
Arystokracja
(249)
Poszukiwania zaginionych
(244)
Seryjni zabójcy
(243)
Wojsko
(243)
Wakacje
(241)
Zakochanie
(241)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(239)
Literatura młodzieżowa angielska
(229)
Polacy za granicą
(225)
Chłopcy
(221)
Wychowanie w rodzinie
(220)
Pisarze
(218)
Język polski
(217)
Dziadkowie i wnuki
(216)
Wojna 1939-1945 r.
(214)
Polityka
(212)
Opowiadanie obyczajowe
(209)
Ojcowie i córki
(208)
Mężczyzna
(207)
Wojna
(204)
Politycy
(202)
Czarownice i czarownicy
(195)
Lekarze
(184)
Aktorzy polscy
(183)
Kultura
(181)
Prywatni detektywi
(179)
Powieść fantastyczno-realistyczna
(177)
Dojrzewanie
(175)
Kucharstwo
(169)
Samotność
(163)
Śmierć
(159)
Ludzie bogaci
(158)
Powieść historyczna
(158)
Samorealizacja
(157)
Walka dobra ze złem
(156)
Filozofia
(155)
Dinozaury
(153)
Spisek
(153)
Marzenia
(150)
PRL
(149)
Szczęście
(149)
Piłka nożna
(148)
Przyroda
(148)
Odżywianie
(147)
Temat: czas
1989-
(2)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Łaska 46/48 (Filia 2)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Klemens P. Białecki. - Warszawa : "Infor", 1998. - 253 s. ; 24 cm.
(Podręczniki / "Infor")
Na okł. podtyt. : podstawowe elementy, kalkulacja cen i kosztów, dystrybucja i promocja, wzory, przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Klemens P. Białecki. - Warszawa : "Infor", 1998. - 253 s. : wykr. ; 24 cm.
(Podręczniki / "Infor")
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing w Praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami)
Stanowi z. 2 serii Marketing w praktyce : Z. 1 : Co to jest marketing?, Z. 3 : Instrumenty polityki marketingowej, T. 4 : Planowanie sukcesu w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing w Praktyce : kompletny kurs z ćwiczeniami)
Stanowi z. 3 z serii Marketing : T. 2 : Badania rynku i rozwój produktu, Z.3 : Instrumenty polityki marketingowej, T. 4 : Planowanie sukcesu w marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusiv)
Podręcznik skutecznego networkera Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI – największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie. To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny, nowoczesny networking, który zwiększa potencjał naszych firm i organizacji, pomaga budować sieć kontaktów, zaś w długiej perspektywie przynosi pokaźne zyski. Niestety, wiele firm próbujących stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie działa? Maciej Gnyszka, aktywny networker i badacz tego zjawiska, założyciel Towarzystw Biznesowych, zwraca uwagę na alternatywną definicję networkingu, rozumianego jako „rzetelne służenie i profesjonalne proszenie o pomoc”. Podstawowy problem według autora stanowi to, że gubimy istotę i treść w naszej sieci powiązań biznesowych, a rzez to nie potrafimy podjąć działań we właściwym czasie i w odpowiedniej kolejności. Rodzimy networking cierpi także na inne dolegliwości, które ujawnili internauci na stronie www.DlaczegoNetworkingNieDziala.pl. Za pośrednictwem niniejszej książki Maciej Gnyszka odpowiada na ich pytania, rozwiewa wątpliwości i udowadnia, że ta metoda rozwijania biznesu może być naprawdę skuteczna, o ile poświęci się odpowiednią ilość czasu, by zrozumieć stojącą za nią filozofię oraz opanować narzędzia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe a podejmowanie decyzji 2. Projektowanie badań marketingowych 3. Konstrukcja instrumentu pomiarowego 4. Metody zbierania danych ze źródeł wtórnych i pierwo nych 5. Metody redukcji i analizy danych 6. Metody prezentacji i oceny badania 7. Organizacja badań marketingowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łaska 46/48 (Filia 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick – zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano na miliardy dolarów, ale niepohamowana rządza bogactwa pchnęła ich dalej: do intratnego sektora leków opioidowych. Arthur i Mortimer chcieli, by ich produkt był czymś więcej niż tylko specjalistycznym środkiem stosowanym w opiece paliatywnej. Miał przynieść ulgę rzeszom zwykłych Amerykanów cierpiących na pospolite bóle. Swój lek – OxyContin – reklamowali jako bezpieczną alternatywę dla morfiny. W rzeczywistości jego główny składnik – oksykodon – był od niej dwa razy silniejszy, o czym doskonale wiedzieli. Agresywna strategia marketingowa w ciągu kilkunastu lat doprowadziła do tragedii – setki tysięcy Amerykanów uzależniło się od opioidów, a śmierć z powodu przedawkowania była jedną z głównych przyczyn zgonów w USA. Sacklerowie uparcie powtarzali, że problem nie leży w leku, tylko w jego użytkownikach.
„Odchodząc, należy zostawić świat w lepszym stanie, niż ten, w jakim go zastaliśmy” – zwykł mówić Arthur Sackler. Wybitny reporter Patrick Radden Keefe przedstawia historię rodziny, która z rzekomej troski o pacjentów uczyniła listek figowy dla swojej zachłanności. Imperium bólu to porażająca opowieść o ambicji i filantropii, o zbrodniach i bezkarności. O korumpowaniu publicznych instytucji, o chciwości i władzy. To także historia stulecia amerykańskiego kapitalizmu i świata, w którym pieniądz i sława wygrywają z etyką i człowieczeństwem [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 615 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia 20 Stycznia 14 (Filia 4)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [tł. z ang.]. - [Wyd. 7]. - Warszawa : Felberg SJA, 1999. - XXX, 743 s. : rys., wykr. ; 27 cm.
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia św. Jana 10 (Dorośli)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 218, [2] s. : wykr. ; 21 cm.
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Pol. Wydaw. Ekon., 1998. - 218, [2] s. : wykr. ; 21 cm.
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej