Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(44)
Forma i typ
Książki
(41)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
Publikacje fachowe
(4)
Proza
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(11)
Placówka
św. Jana 10 (Dorośli)
(11)
Łaska 46/48 (Filia 2)
(2)
20 Stycznia 14 (Filia 4)
(14)
św. Jana 10 (Dzieci)
(16)
Jana Pawła (Filia 6 Szpital)
(4)
Autor
Gadzała Agnieszka
(2)
Strittmatter Kai (1965- )
(2)
Strąkow Michał
(2)
Adamczyk Maciej
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Barwińska Roksana
(1)
Boschetti Alberto
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Cheverton Mark (1962- )
(1)
Cheverton Mark (1962- ). Gameknight999
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Christian Brian (1984- )
(1)
Ciążyńska Katarzyna
(1)
Davies Marsh
(1)
Dec Zdzisław
(1)
Dickins Rosie
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Eckel Bruce
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fry Hannah (1984- )
(1)
Gonciarz Krzysztof (1985- )
(1)
Griffiths Tom (1978- )
(1)
Guthals Sarah
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Heinburg Kasia
(1)
Hikiert Anna
(1)
Holland Eva
(1)
Hutt Sarah
(1)
Janiszewski Boguś
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jelonek Martyna
(1)
Jones Owen (1984- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Kasprowicz Tomasz
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kietzman Krzysztof
(1)
Kolczyński Piotr
(1)
Konieczny Robert
(1)
Kozieł-Nowak Magdalena
(1)
Kozioł Marcin (1977- )
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Kwaśniewski Jakub
(1)
Leśniewski Michał (1978- )
(1)
Liukas Linda
(1)
Liukas Linda (1986- )
(1)
Lubiński Mateusz (1982- )
(1)
Maddow Rachel (1973- )
(1)
Marsh Ryan
(1)
Marston Mick
(1)
Massaron Luca
(1)
Matuk Konrad
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Milton Stephanie
(1)
Mincer Weronika
(1)
Minkiewicz Tomasz (1978- )
(1)
Minnick Chris
(1)
Monk Simon
(1)
Mortka Marcin (1976- )
(1)
Musielak Sebastian
(1)
Nielsen Shaw
(1)
Nowak Anna Maria
(1)
Olszyński Krzysztof Hubert
(1)
Ormsby Eileen
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Randolph Marc (1958- )
(1)
Rathbone Andy
(1)
Richard Laurent (1972- )
(1)
Rigaud Sandrine
(1)
Rossowski Dariusz
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Rutke Grzegorz
(1)
Rzepniewska Magdalena
(1)
Rzepniewska Magdalena (tłumacz)
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Scott Marc
(1)
Shapiro Jordan
(1)
Siara Olga
(1)
Sieraczkiewicz Mariusz
(1)
Skorwider Max (1980- )
(1)
Smoczyński Piotr (redaktor)
(1)
Smoleń Teresa
(1)
Snowden Edward J. (1983- )
(1)
Sosnowska Katarzyna (tłumacz)
(1)
Stanley Juliet
(1)
Stuckey John
(1)
Szeremiota Przemysław
(1)
Talarski Jarosław
(1)
Taleb Nassim Nicholas (1960- )
(1)
Tsurumi Andrea
(1)
Turowski Piotr
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Walczak Tomasz
(1)
White Geoff‪
(1)
Wiatr Mateusz (1991- )
(1)
Wojsa Marcin
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Wójcik Tomasz (1976- )
(1)
Łazowski Maciej (1985- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Odbiorca
Dzieci
(12)
9-13 lat
(10)
6-8 lat
(5)
Młodzież
(5)
14-17 lat
(4)
0-5 lat
(1)
Dziewczęta
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura fińska
(1)
Temat
Programowanie (informatyka)
(7)
Internet
(6)
Komputery
(5)
Minecraft
(5)
Sztuczna inteligencja
(5)
Gry komputerowe
(3)
Algorytmy
(2)
Big data
(2)
Cenzura
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dyktatura (ustrój)
(2)
Facebook
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Ideologia
(2)
Inwigilacja
(2)
Komunistyczna Partia Chin
(2)
Media społecznościowe
(2)
Polityka wewnętrzna
(2)
Postęp techniczny
(2)
Prognozy
(2)
Programiści
(2)
Python (język programowania)
(2)
Ruby (język programowania)
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Access
(1)
Agenci CIA
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Babbage, Charles (1791-1871)
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Cyfrowy aparat fotograficzny
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edytory tekstu
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Excel
(1)
Filmy i seriale
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Geopolityka
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Grupa Lazarus (cyberprzestępczość)
(1)
Hakerzy
(1)
Haking
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacje niejawne
(1)
Informatycy
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje społeczne
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Java (język programowania)
(1)
JavaScript
(1)
Języki programowania
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kreatywność
(1)
Kryptowaluta
(1)
Księgowość
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Lovelace, Ada King (1815-1852)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matematycy
(1)
Matematyka
(1)
Media strumieniowe
(1)
Myślenie
(1)
Nadużycie funkcji publicznej
(1)
Narkotyki
(1)
Netflix
(1)
Niepewność
(1)
Obróbka zdjęć cyfrowych
(1)
Pegasus (oprogramowanie szpiegujące)
(1)
Pismo
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
PowerPoint
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Programowanie funkcjonalne (informatyka)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przypadek
(1)
Przywództwo
(1)
Płatni zabójcy
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(3)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Korea Północna
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(15)
Opracowanie
(8)
Publikacja bogato ilustrowana
(6)
Podręcznik
(5)
Reportaż
(5)
Publicystyka
(3)
Esej
(2)
Gry komputerowe
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komiks
(1)
Książka-zabawka
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1698)
Edukacja i pedagogika
(604)
Socjologia i społeczeństwo
(514)
Medycyna i zdrowie
(407)
Kultura i sztuka
(355)
Informatyka i technologie informacyjne
(44)
Literaturoznawstwo
(323)
Biologia
(314)
Podróże i turystyka
(287)
Psychologia
(274)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(234)
Hobby i czas wolny
(180)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(176)
Religia i duchowość
(171)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(158)
Kultura fizyczna i sport
(155)
Kulinaria
(143)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(142)
Rozwój osobisty
(121)
Etnologia i antropologia kulturowa
(117)
Styl życia, moda i uroda
(85)
Fizyka i astronomia
(81)
Językoznawstwo
(74)
Dom i ogród
(69)
Geografia i nauki o Ziemi
(69)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(58)
Nauka i badania
(57)
Inżynieria i technika
(55)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(54)
Ochrona środowiska
(49)
Filozofia i etyka
(45)
Transport i logistyka
(37)
Media i komunikacja społeczna
(34)
Architektura i budownictwo
(32)
Rolnictwo i leśnictwo
(32)
Praca, kariera, pieniądze
(29)
Archeologia
(21)
Matematyka
(18)
Chemia
(16)
Zarządzanie i marketing
(15)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(14)
Styl życia, moda, uroda
(4)
Historia i nauki pomocnicze
(2)
Edykacja i pedagogika
(1)
Filozofia
(1)
Historiai
(1)
Kuchnia i gotowanie
(1)
Muzyka
(1)
Podróże i turystyka DBN
(1)
Powieść
(1)
Psychologia i socjologia
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gameknight999 / Mark Cheverton ; cz. 2.)
Tytuł oryginału cyklu: Gameknight999 : an Unofficial Minecrafter's Adventure.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ABC... komputera 2011 / Zdzisław Dec, Robert Konieczny. - Kraków : Wydaw."Edition 2000", 2011. - 345 s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
Na okł.: Budowa komputera. Windows XP. Word. Excel. Access. PowerPoint. Internet. Tworzenie stron WWW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po piśmie / Jacek Dukaj. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2019. - 411, [4] strony ; 22 cm.
Koniec pisma i człowiek tracący podmiotowość w nowym dziele Jacka Dukaja. Intelektualna podróż wokół najbardziej fascynujących zagadnień współczesnej cywilizacji - aż do jej kresu i do kresu człowieka. Przez ostatnich kilka tysięcy lat pismo, książki i biblioteki były nośnikami i skarbnicami wiedzy. Technologia pisma stworzyła cywilizację człowieka. Myślenie pismem oznacza myślenie symbolami, ideami i kategoriami. Daje bezpośredni dostęp do wnętrza innych: ich emocji, przeżyć i poczucia „ja”. Wyniósłszy tę umiejętność na wyżyny sztuki, w istocie tworzy nasze życie duchowe. W Po piśmie Dukaj pokazuje ludzkość u progu nowej ery. Kolejne technologie bezpośredniego transferu przeżyć- od fonografu do telewizji, internetu i virtual reality - wyprowadzają nas z domeny pisma. Stopniowo, niezauważalnie odzwyczajamy się od człowieka, jakiego znaliśmy z literatury - od podmiotowego „ja”.[nota wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 008 (1 egz.)
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Thinking in Java : edycja polska / Bruce Eckel ; [tłumaczenie Przemysław Szeremiota]. - Wydanie 4. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2006. - 1248 stron : ilustracje ; 25 cm.
Tytuł oryginału: "Thinking in Java" 2005. Wydanie 4. dotyczy oryginału.
Książka "Thinking in Java. Edycja polska. Wydanie IV" zawiera szczegółowe omówienie zasad programowania w Javie. Przeznaczona jest dla początkujących programistów i dla ekspertów. Przystępnie prezentuje zarówno zagadnienia podstawowe, jak i zaawansowane. Dziesiątki przykładów ułatwiają zrozumienie każdego tematu. Wszystko to sprawia, że poznajemy prawdziwą Javę -- uniwersalną, czytelną, niezależną od platformy systemowej. Czytając tę książkę, dowiesz się, co jest niezbędne do tworzenia wydajnych i bezpiecznych aplikacji w Javie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytm Ady / James Essinger ; przekład Jerzy Wołk-Łaniewski. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2020. - 317, [3] strony ; 21 cm.
Na okładce: Niezwykła biografia Ady Lovelace. Pierwszy program komputerowy napisała kobieta!.
W jaki sposób córka Lorda Byrona stworzyła podwaliny współczesnej informatyki Gdyby dwa wieki temu pomysł Ady Lovelace został uznany za genialne odkrycie, a nie szaleńczy wymysł kobiety, era komputerów mogłaby się rozpocząć już wtedy. W XIX-wiecznej Anglii, w cieniu skandalu wokół kazirodczego związku lorda Byrona, rozwija się niebywały talent jego córki. W czasach, w których przywilej edukacji nie przysługuje kobietom, nikt się nie spodziewa, że odkrycie Ady może zmienić świat. Napisany przez nią algorytm to nic innego jak pierwszy program komputerowy. Dlaczego nie zyskał wówczas zasłużonego rozgłosu? Czy przyjaźń Ady Lovelace i Charlesa Babbage’a, u boku którego rozwija swoje zainteresowania, zostanie wystawiona na próbę? Algorytm Ady to inspirująca historia nieprzeciętnie inteligentnej i ambitnej kobiety, która musi się zmierzyć ze światem nauki zdominowanym przez mężczyzn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybuchające beczki : zrozumieć gry wideo / Krzysztof Gonciarz. - Wydanie 1. - Kraków : Wydawnictwo KG Tofu Media, copyright 2011. - 186, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Na okładce: "Ta książka pokazuje głębię tego, co dla wielu jest tylko rozrywką" Michał Kiciński - CD Projekt, twórcy gry Wiedźmin 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Science)
Na okładce podtytuł: i inne sposoby na racjonalne życie.
Fascynujące spojrzenie na to, jakie wnioski z algorytmów komputerowych płyną do zastosowania w naszym codziennym życiu, pomagając w podejmowaniu decyzji i rozjaśniając mechanizmy pracy umysłu. Co informatyka może wiedzieć o naszym prywatnym życiu? Skąd pomysł, by procedury programistyczne stosować do problemów ludzkich, nie tylko komputerowych? Okazuje się, że tematy te pojawiają się już nawet na poziomie rozpatrywanych zadań: problem sekretarki, problem komiwojażera, dylemat więźnia, problem wielorękiego bandyty, w końcu relaksacja problemu… Informatyka nie jest aż tak abstrakcyjna i oderwana od świata, jak czasem się wydaje. • Czy zawsze porządek jest lepszy od bałaganu? • Jak długo poznawać kolejne oferty przed wynajęciem mieszkania? • Jaki jest idealny moment na ślub? • Kiedy najbardziej racjonalnym posunięciem jest… zdanie się na los? • Jak optymalnie szukać miejsca parkingowego? • Co giganci programowania mówią o sposobach sortowania skarpetek? Wyłuskane tu informatyczne porady często twórczo wzbogacają wskazania psychologii, a jednocześnie mają tę rzadką zaletę, że ich optymalność jest… matematycznie dowiedziona.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Minecraft zauroczył rzesze użytkowników z całego świata. Miliony graczy w najróżniejszym wieku pasjonują się przedziwnym światem Minecrafta. Ci najbardziej doświadczeni nie tylko walczą z wrogimi istotami czy tworzą fantastyczne budowle, ale również modyfikują grę. Dzięki tym modyfikacjom, zwanym przez graczy modami, można zmieniać wygląd i działanie Minecrafta: tworzyć nowe krainy, budować imponujące konstrukcje, a także pisać minigry funkcjonujące w obrębie świata Minecrafta. Do niedawna te fantastyczne możliwości były dostępne tylko dla doświadczonych programistów. Ta książka została napisana dla najmłodszych pasjonatów Minecrafta. Pokazano w niej, w jaki sposób można tworzyć mody za pomocą narzędzia o nazwie LearnToMod. Dzięki temu oprogramowaniu łatwiej można zmierzyć się z wyzwaniami, jakie towarzyszą modowaniu Minecrafta. Młodzi adepci tej gry niepostrzeżenie przyswajają sobie podstawy kodowania i zdobywają pierwsze szlify podczas wykonywania różnych zadań. Rozwijają umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, wyzwalają naturalną dziecięcą kreatywność - i świetnie się przy tym bawią! W tej książce przedstawiono: - sposób posługiwania się narzędziem LearnToMod - projekty o różnym stopniu trudności - korzystanie z bibliotek Arena Buider i Capture The Flag - tworzenie minigier o różnym stopniu złożoności - i wiele, wiele innych! Modowanie Minecrafta - stwórz coś wyjątkowego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jana Pawła (Filia 6 Szpital)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/795 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna w dn. 27.04-5.05.2024.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Jana Pawła (Filia 6 Szpital)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Biblioteka nieczynna w dn. 27.04-5.05.2024.
Książka
W koszyku
(Rodzina Treflików)
Na okładce: Konsultowane z edukatorką kodowania.
Ilustracje na wyklejkach.
ACH, w domu to dopiero można się dobrze bawić! Sprzątanie? Gotowanie? Pranie? JASNE, ale tylko wtedy, gdy towarzyszy im KO-DO-WA-NIE! To taka czynność, dzięki której można rozwiązywać zagadki, szyfry i inne tajemnice – trzeba tylko znać właściwy KOD. Trefliki i ich słowniczek S.P.U.K* za chwilę wszystko ci wyjaśnią… Pomóż Treflince i Treflikowi przygotować herbatkę według INSTRUKCJI, ubrać się zgodnie z WARUNKAMI pogodowymi, odnaleźć właściwą drogę do przedszkola na MAPIE, poukładać klocki WEDŁUG kolorów i kształtów, a nawet ZAPROGRAMOWAĆ pralkę! Tak, misja „DOMOWE KODOWANIE“ właśnie się rozpoczyna! Konsultowana z edukatorką kodowania i pedagożką książka dla najmłodszych, wprowadzająca elementy zabawy w kodowanie do codziennych, domowych czynności S.P.U.K = S – SŁOWNICZEK, P – POJĘĆ, U – UŁATWIAJĄCYCH, K – KODOWANIE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hello Ruby : programowanie dla dzieci / [Linda Liukas ; przekład Magdalena Rzepniewska]. - [Warszawa] : Sierra Madre, copyright 2016. - 112 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Podstawa przekładu: Hello Ruby : adventures in coding.
Nazwa autora na okładce i w copyright
Na okładce: Zawiera ćwiczenia dla małych programistów!
"Hello Ruby" to niezwykła książka o programowaniu dla dzieci w wieku 4-8 lat, która poprzez zabawę wprowadzi je w fascynujący świat technologii. To pierwsza tego typu książka w Polsce. Nie jest podręcznikiem uczącym konkretnego języka programowania, ale pomaga rozwijać umiejętności, które przydadzą się w przyszłości każdemu młodemu programiście. Książka składa się z dwóch części: pięknie ilustrowanego opowiadania o przygodach Ruby i jej przyjaciół oraz zestawu ćwiczeń. Zadania przedstawią w praktyce problemy ze świata kodowania: jak stworzyć algorytm (mycia zębów), jak rozpoznać wzór (obrazków na tapecie), jak ułożyć pętlę (figur tanecznych), czy też jak szukać błędu w instrukcji (przygotowania kąpieli). Dzięki nim mali programiści rozwiną swoje umiejętności, przy okazji świetnie się bawiąc!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej