Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
św. Jana 10 (Dorośli)
(4)
20 Stycznia 14 (Filia 4)
(1)
Autor
Welch Jack (1935- )
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Byrne John A
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowal Witold
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Roberts John (1945- )
(1)
Romanowska Maria
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Styś Aniela
(1)
Welch Suzy
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(5)
Negocjacje handlowe
(2)
Sukces w biznesie
(2)
Biznesplan
(1)
Marketing
(1)
Organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Firmy na całym świecie eksperymentują z nowymi modelami organizacyjnymi. Zmieniają swoje procedury, procesy i kultury korporacyjne, próbując zwiększyć wydajność i perspektywy wzrostu. W trakcie tego procesu zmienia się zakres działalności firmy, opracowują nowe schematy organizacyjne, na nowo definiują alokację władzy i odpowiedzialności decyzyjnej, reformują mechanizmy motywacji i wynagradzania pracowników, decydują, które działania prowadzić samodzielnie, a które zlecać innym wykonawcom, przekształcają systemy informacyjne oraz zmieniają grupowe przekonania, wartości i normy swoich pracowników. W niniejszej książce John Roberts stwierdza, że pomiędzy tymi zmianami występują pewne przewidywalne, istotne związki, które pozwalają na wzrost i poprawę wydajności przedsiębiorstwa. Sukces wynika z równowagi pomiędzy elementami modelu organizacyjnego, strategii konkurencyjnej oraz środowiska zewnętrznego, w którym funkcjonuje firma. Osiągnięcie tego stanu wymaga holistycznego podejścia do problemu. Nowoczesna firma przedstawia wartościowe koncepcje umożliwiające analizę wzajemnych zależności występujących pomiędzy składnikami modelu organizacyjnego, strategią i środowiskiem biznesowym. To napisane przystępnym stylem opracowanie jest owocem skrupulatnych badań, wzbogaconych licznymi przykładami, od osiemnastowiecznych firm trudniących się handlem futrami, do współczesnych gigantów rynku, takich jak BP i Nokia. Wreszcie książka podejmuje pytanie, dlaczego dziś dochodzi do tych wszystkich zmian organizacyjnych, sugerując jako ich przyczynę wzrost globalnej konkurencji i zmiany technologiczne. Lektura Nowoczesnej firmy, napisanej przez jednego z czołowych ekonomistów i specjalistów w dziedzinie strategii i organizacji, pozwala na lepsze zrozumienie dzisiejszego świata biznesu. Książka z pewnością zainteresuje zarówno ekonomistów, studentów, jak i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej