Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(80)
Forma i typ
Książki
(77)
Proza
(13)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(11)
Poradniki i przewodniki
(11)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Audiobooki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(69)
wypożyczone
(13)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
św. Jana 10 (Dorośli)
(26)
Łaska 46/48 (Filia 2)
(8)
20 Stycznia 14 (Filia 4)
(21)
św. Jana 10 (Dzieci)
(21)
Jana Pawła (Filia 6 Szpital)
(6)
Czytelnia św. Jana 10 (Dorośli)
(2)
Czytelnia Łaska 46/48 (Filia 2)
(1)
Czytelnia 20 Stycznia 14 (Filia 4)
(1)
Autor
Bartosiewicz Joanna
(2)
Child Andrew
(2)
Child Lee (1954- )
(2)
Gadzała Agnieszka
(2)
Kraynak Joe
(2)
Królak Sławomir
(2)
Sikorski Witold
(2)
Sowa Maciej
(2)
Strittmatter Kai (1965- )
(2)
Strąkow Michał
(2)
Szeremiota Przemysław
(2)
Sławik Mirosław
(2)
Walczak Tomasz
(2)
Adamczyk Maciej
(1)
Adamski Jarosław
(1)
Allman Howard
(1)
Auksztol Jerzy
(1)
Bardadyn Barbara
(1)
Barwińska Roksana
(1)
Behr Kevin
(1)
Belczyk Arkadiusz
(1)
Bereza- |Jarociński Bogdan
(1)
Berndt aleksander
(1)
Beuermann Elżbieta
(1)
Biecek Przemysław
(1)
Boschetti Alberto
(1)
Bremer Aleksander
(1)
Brodzik Agnieszka
(1)
Bueno Carlos (1979- )
(1)
Burton Andy
(1)
Cheverton Mark (1962- )
(1)
Cheverton Mark (1962- ). Gameknight999
(1)
Child Lee (1954- ) Jack Reacher
(1)
Child Lee. Jack Reacher
(1)
Chmielewska-Tomczak Ewa
(1)
Chomuszko Magdalena
(1)
Christian Brian (1984- )
(1)
Cieciura Marek
(1)
Ciążyńska Katarzyna
(1)
Claybourne Anna
(1)
Davies Marsh
(1)
Dec Zdzisław
(1)
Dickins Rosie
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Dyrek Andrzej
(1)
Dąbrowski Mirosław
(1)
Eckel Bruce
(1)
Eggers Dave (1970- )
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fedyszak Marek
(1)
Fry Hannah (1984- )
(1)
Furmanek Waldemar
(1)
Gonciarz Krzysztof (1985- )
(1)
Greenleaf Paul
(1)
Griffiths Tom (1978- )
(1)
Gulgowski Marek
(1)
Gurbiel Ewa
(1)
Guthals Sarah
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gómez-Jurado Juan (1977- )
(1)
Gómez-Jurado Juan (1977- ) Antonia Scott
(1)
Hadasz Leszek
(1)
Heinburg Kasia
(1)
Hikiert Anna
(1)
Holland Eva
(1)
Hughes Michael
(1)
Hutt Sarah
(1)
Janiszewski Boguś
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jarzębski Jerzy (1947- )
(1)
Jelonek Martyna
(1)
Jonczyk Zbigniew
(1)
Jones Owen (1984- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jóźwiak Michał (tłumacz)
(1)
Kasprowicz Tomasz
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Kietzman Krzysztof
(1)
Kim Gene
(1)
Kolczyński Piotr
(1)
Konieczny Robert
(1)
Kozieł-Nowak Magdalena
(1)
Kozioł Marcin (1977- )
(1)
Krawczyński Edward
(1)
Kraśko Jan
(1)
Kraśko Jan (1954- )
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Kuzio Piotr
(1)
Kwaśniewski Jakub
(1)
Lem Stanisław (1921-2006)
(1)
Leszczyński Andrzej
(1)
Leśniewski Michał (1978- )
(1)
Lib Waldemar
(1)
Liukas Linda
(1)
Liukas Linda (1986- )
(1)
Lubiński Mateusz (1982- )
(1)
Maciejewski Łukasz
(1)
Maddow Rachel (1973- )
(1)
Madejek Tadeusz
(1)
Majchrzak Marcin (1990- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(49)
Kraj wydania
Polska
(80)
Język
polski
(80)
Odbiorca
Dzieci
(13)
9-13 lat
(12)
6-8 lat
(6)
Młodzież
(6)
14-17 lat
(5)
0-5 lat
(1)
Dziewczęta
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura amerykańska
(6)
Literatura angielska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura hiszpańska
(1)
Literatura irlandzka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Informatyka
(24)
Informatycy
(10)
Internet
(9)
Programowanie (informatyka)
(8)
Komputery
(7)
Minecraft
(5)
Sztuczna inteligencja
(5)
Cyberprzestępczość
(4)
Gry komputerowe
(3)
Matematyka
(3)
Szpiegostwo
(3)
Technika
(3)
Algorytmy
(2)
Big data
(2)
Cenzura
(2)
Cyberprzestrzeń
(2)
Dyktatura (ustrój)
(2)
Dzieciństwo
(2)
Facebook
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Ideologia
(2)
Inwigilacja
(2)
Jack Reacher (postać fikcyjna)
(2)
Komunistyczna Partia Chin
(2)
Media społecznościowe
(2)
Polityka wewnętrzna
(2)
Postęp techniczny
(2)
Prognozy
(2)
Programiści
(2)
Przestępczość zorganizowana
(2)
Python (język programowania)
(2)
Ruby (język programowania)
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Uprowadzenie
(2)
Access
(1)
Agenci CIA
(1)
Antonia Scott (postać fikcyjna)
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Arabowie
(1)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Awans zawodowy
(1)
Babbage, Charles (1791-1871)
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Bitcoin
(1)
Blockchain
(1)
Branża informatyczna
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Cyfrowy aparat fotograficzny
(1)
DOS
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edytory tekstu
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Excel
(1)
Filmy i seriale
(1)
Fotografia cyfrowa
(1)
Futurologia
(1)
Geopolityka
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Grupa Lazarus (cyberprzestępczość)
(1)
Hakerzy
(1)
Haking
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacje niejawne
(1)
Informatyka i technika komputerowa
(1)
Innowacje społeczne
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Introwertycy
(1)
Inwestycje alternatywne
(1)
Java (język programowania)
(1)
JavaScript
(1)
Język angielski
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języki programowania
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kreatywność
(1)
Kryptowaluta
(1)
Księgowość
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura popularnonaukowa
(1)
Lovelace, Ada King (1815-1852)
(1)
Ludzie bogaci
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marzenia
(1)
Matematycy
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(5)
1801-1900
(3)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Chiny
(2)
Tennessee (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Korea Północna
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Suwalszczyzna
(1)
Sztokholm (Szwecja)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Poradnik
(16)
Opracowanie
(8)
Powieść
(8)
Podręcznik
(6)
Publikacja bogato ilustrowana
(6)
Reportaż
(5)
Kryminał
(3)
Publicystyka
(3)
Esej
(2)
Gry komputerowe
(2)
Komiks
(2)
Podręczniki
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Sensacja
(2)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Fantastyka
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Książka-zabawka
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Thriller
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(44)
Edukacja i pedagogika
(6)
Historia
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Hobby i czas wolny
(3)
Inżynieria i technika
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Matematyka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
80 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy technik informatycznych / Witold Sikorski. - Wyd. 2 rozsz. - Kraków : "Mikom", 2001 - 76, [1] s. : rys. ; 24 cm.
(Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy = European Computer Driving Licence)
Na s. przedtyt. ECDL.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz budownictwa : Dookoła Świata / Juliet Stanley. - Warszwa: Wilga ; 2018. - 72 strony : ilustracje ; 28 cm
(MINECRAFT)
Dla zafascynowanych światem Minecrafta Absolutny rarytas dla wszystkich grających w Minecrafta oraz tych, którzy pragną ten świat bliżej poznać. Rodzaj podręcznika, który nie tylko uczy, jak zbudować określoną budowlę, ale także określa stopień trudności i zaawansowania w grze. Przystępnie skonstruowany, napisany w klarowny sposób, doskonale zilustrowany - gratka dla miłośników gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jana Pawła (Filia 6 Szpital)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/795 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna w dn. 27.04-5.05.2024.
Książka
W koszyku
JavaScript dla dzieci / Chris Minnick, Eva Holland ; przekład Jakub Kwaśniewski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 302 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
U góry okładki: w prostocie tkwi siła.
JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady - i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoich przyjaciół! Zacznij od razu - używaj konsoli JavaScript już przy pracy z pierwszym rozdziałem. Stwórz użyteczne rzeczy - buduj użyteczne aplikacje i gry, w które możesz grać z przyjaciółmi Idź dalej - stań się kreatywnym programistą i za pomocą JavaScriptu ożywiaj strony internetowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytm Ady / James Essinger ; przekład Jerzy Wołk-Łaniewski. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2020. - 317, [3] strony ; 21 cm.
Na okładce: Niezwykła biografia Ady Lovelace. Pierwszy program komputerowy napisała kobieta!.
W jaki sposób córka Lorda Byrona stworzyła podwaliny współczesnej informatyki Gdyby dwa wieki temu pomysł Ady Lovelace został uznany za genialne odkrycie, a nie szaleńczy wymysł kobiety, era komputerów mogłaby się rozpocząć już wtedy. W XIX-wiecznej Anglii, w cieniu skandalu wokół kazirodczego związku lorda Byrona, rozwija się niebywały talent jego córki. W czasach, w których przywilej edukacji nie przysługuje kobietom, nikt się nie spodziewa, że odkrycie Ady może zmienić świat. Napisany przez nią algorytm to nic innego jak pierwszy program komputerowy. Dlaczego nie zyskał wówczas zasłużonego rozgłosu? Czy przyjaźń Ady Lovelace i Charlesa Babbage’a, u boku którego rozwija swoje zainteresowania, zostanie wystawiona na próbę? Algorytm Ady to inspirująca historia nieprzeciętnie inteligentnej i ambitnej kobiety, która musi się zmierzyć ze światem nauki zdominowanym przez mężczyzn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hello Ruby : programowanie dla dzieci / [Linda Liukas ; przekład Magdalena Rzepniewska]. - [Warszawa] : Sierra Madre, copyright 2016. - 112 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Podstawa przekładu: Hello Ruby : adventures in coding.
Nazwa autora na okładce i w copyright
Na okładce: Zawiera ćwiczenia dla małych programistów!
"Hello Ruby" to niezwykła książka o programowaniu dla dzieci w wieku 4-8 lat, która poprzez zabawę wprowadzi je w fascynujący świat technologii. To pierwsza tego typu książka w Polsce. Nie jest podręcznikiem uczącym konkretnego języka programowania, ale pomaga rozwijać umiejętności, które przydadzą się w przyszłości każdemu młodemu programiście. Książka składa się z dwóch części: pięknie ilustrowanego opowiadania o przygodach Ruby i jej przyjaciół oraz zestawu ćwiczeń. Zadania przedstawią w praktyce problemy ze świata kodowania: jak stworzyć algorytm (mycia zębów), jak rozpoznać wzór (obrazków na tapecie), jak ułożyć pętlę (figur tanecznych), czy też jak szukać błędu w instrukcji (przygotowania kąpieli). Dzięki nim mali programiści rozwiną swoje umiejętności, przy okazji świetnie się bawiąc!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Windows millennium edition / Andy Rathbone ; [tł. Piotr Kolczyński]. - Warszawa : "RM", 2001. - XIII, [1], 311 s. : il. ; 24 cm.
(... dla Opornych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybuchające beczki : zrozumieć gry wideo / Krzysztof Gonciarz. - Wydanie 1. - Kraków : Wydawnictwo KG Tofu Media, copyright 2011. - 186, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Na okładce: "Ta książka pokazuje głębię tego, co dla wielu jest tylko rozrywką" Michał Kiciński - CD Projekt, twórcy gry Wiedźmin 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
Minecraft zauroczył rzesze użytkowników z całego świata. Miliony graczy w najróżniejszym wieku pasjonują się przedziwnym światem Minecrafta. Ci najbardziej doświadczeni nie tylko walczą z wrogimi istotami czy tworzą fantastyczne budowle, ale również modyfikują grę. Dzięki tym modyfikacjom, zwanym przez graczy modami, można zmieniać wygląd i działanie Minecrafta: tworzyć nowe krainy, budować imponujące konstrukcje, a także pisać minigry funkcjonujące w obrębie świata Minecrafta. Do niedawna te fantastyczne możliwości były dostępne tylko dla doświadczonych programistów. Ta książka została napisana dla najmłodszych pasjonatów Minecrafta. Pokazano w niej, w jaki sposób można tworzyć mody za pomocą narzędzia o nazwie LearnToMod. Dzięki temu oprogramowaniu łatwiej można zmierzyć się z wyzwaniami, jakie towarzyszą modowaniu Minecrafta. Młodzi adepci tej gry niepostrzeżenie przyswajają sobie podstawy kodowania i zdobywają pierwsze szlify podczas wykonywania różnych zadań. Rozwijają umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, wyzwalają naturalną dziecięcą kreatywność - i świetnie się przy tym bawią! W tej książce przedstawiono: - sposób posługiwania się narzędziem LearnToMod - projekty o różnym stopniu trudności - korzystanie z bibliotek Arena Buider i Capture The Flag - tworzenie minigier o różnym stopniu złożoności - i wiele, wiele innych! Modowanie Minecrafta - stwórz coś wyjątkowego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jana Pawła (Filia 6 Szpital)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793/795 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna w dn. 27.04-5.05.2024.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia św. Jana 10 (Dorośli)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004/P (1 egz.)
Czytelnia Łaska 46/48 (Filia 2)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 0/P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gameknight999 / Mark Cheverton ; cz. 2.)
Tytuł oryginału cyklu: Gameknight999 : an Unofficial Minecrafter's Adventure.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łaska 46/48 (Filia 2)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej