Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(4)
Placówka
św. Jana 10 (Dorośli)
(2)
20 Stycznia 14 (Filia 4)
(3)
św. Jana 10 (Dzieci)
(3)
Autor
Bereza- |Jarociński Bogdan
(1)
Dickins Rosie
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Gonciarz Krzysztof (1985- )
(1)
Holland Eva
(1)
Hutt Sarah
(1)
Kietzman Krzysztof
(1)
Kwaśniewski Jakub
(1)
Marston Mick
(1)
Matuk Konrad
(1)
Minnick Chris
(1)
Monk Simon
(1)
Nielsen Shaw
(1)
Patton Ron
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Scott Marc
(1)
Tsurumi Andrea
(1)
Turowski Piotr
(1)
Wołczyk Krzysztof
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Dziewczęta
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(2205)
Przyjaźń
(1324)
Rodzina
(1274)
Miłość
(1163)
Tajemnica
(1160)
Programowanie (informatyka)
(-)
Literatura polska
(888)
Śledztwo i dochodzenie
(823)
Zabójstwo
(791)
Relacje międzyludzkie
(749)
Zwierzęta
(746)
Literatura dziecięca polska
(717)
Magia
(603)
II wojna światowa (1939-1945)
(578)
Rodzeństwo
(564)
Powieść amerykańska
(553)
Nastolatki
(545)
Opowiadanie
(495)
Życie codzienne
(488)
Dziewczęta
(464)
Uczucia
(463)
Policjanci
(455)
Powieść angielska
(450)
Powieść fantastyczna
(446)
Dzieci
(430)
Uczniowie
(427)
Poezja polska
(419)
Małżeństwo
(400)
Sekrety rodzinne
(385)
Żydzi
(375)
Osoby zaginione
(365)
Pamiętniki polskie
(364)
Przestępczość zorganizowana
(359)
Powieść psychologiczna
(357)
Psy
(338)
Powieść obyczajowa
(330)
Trudne sytuacje życiowe
(329)
Literatura młodzieżowa polska
(328)
Bajka i baśń
(324)
Historia
(319)
Powieść polska
(315)
Powieść przygodowa
(312)
Relacja romantyczna
(308)
Ludzie a zwierzęta
(305)
Dziennikarze
(302)
Literatura
(298)
Podróże
(298)
Boże Narodzenie
(293)
Pisarze polscy
(293)
Koty
(288)
Matki i córki
(282)
Opowiadanie polskie
(282)
Dziecko
(274)
Władcy
(268)
Zemsta
(264)
Uprowadzenie
(261)
Wybory życiowe
(250)
Arystokracja
(249)
Poszukiwania zaginionych
(244)
Seryjni zabójcy
(243)
Wojsko
(243)
Wakacje
(241)
Zakochanie
(241)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(239)
Literatura młodzieżowa angielska
(229)
Polacy za granicą
(225)
Chłopcy
(221)
Wychowanie w rodzinie
(220)
Pisarze
(218)
Język polski
(217)
Dziadkowie i wnuki
(216)
Wojna 1939-1945 r.
(214)
Polityka
(212)
Opowiadanie obyczajowe
(209)
Ojcowie i córki
(208)
Mężczyzna
(207)
Wojna
(204)
Politycy
(202)
Czarownice i czarownicy
(195)
Lekarze
(184)
Aktorzy polscy
(183)
Kultura
(181)
Prywatni detektywi
(179)
Powieść fantastyczno-realistyczna
(177)
Dojrzewanie
(175)
Kucharstwo
(169)
Samotność
(163)
Śmierć
(159)
Ludzie bogaci
(158)
Powieść historyczna
(158)
Samorealizacja
(157)
Walka dobra ze złem
(156)
Filozofia
(155)
Dinozaury
(153)
Spisek
(153)
Marzenia
(150)
PRL
(149)
Szczęście
(149)
Piłka nożna
(148)
Przyroda
(148)
Odżywianie
(147)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Biografia
(1)
Książka-zabawka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. KZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Algorytm Ady / James Essinger ; przekład Jerzy Wołk-Łaniewski. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2020. - 317, [3] strony ; 21 cm.
Na okładce: Niezwykła biografia Ady Lovelace. Pierwszy program komputerowy napisała kobieta!.
W jaki sposób córka Lorda Byrona stworzyła podwaliny współczesnej informatyki Gdyby dwa wieki temu pomysł Ady Lovelace został uznany za genialne odkrycie, a nie szaleńczy wymysł kobiety, era komputerów mogłaby się rozpocząć już wtedy. W XIX-wiecznej Anglii, w cieniu skandalu wokół kazirodczego związku lorda Byrona, rozwija się niebywały talent jego córki. W czasach, w których przywilej edukacji nie przysługuje kobietom, nikt się nie spodziewa, że odkrycie Ady może zmienić świat. Napisany przez nią algorytm to nic innego jak pierwszy program komputerowy. Dlaczego nie zyskał wówczas zasłużonego rozgłosu? Czy przyjaźń Ady Lovelace i Charlesa Babbage’a, u boku którego rozwija swoje zainteresowania, zostanie wystawiona na próbę? Algorytm Ady to inspirująca historia nieprzeciętnie inteligentnej i ambitnej kobiety, która musi się zmierzyć ze światem nauki zdominowanym przez mężczyzn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wybuchające beczki : zrozumieć gry wideo / Krzysztof Gonciarz. - Wydanie 1. - Kraków : Wydawnictwo KG Tofu Media, copyright 2011. - 186, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Na okładce: "Ta książka pokazuje głębię tego, co dla wielu jest tylko rozrywką" Michał Kiciński - CD Projekt, twórcy gry Wiedźmin 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
JavaScript dla dzieci / Chris Minnick, Eva Holland ; przekład Jakub Kwaśniewski. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 302 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
U góry okładki: w prostocie tkwi siła.
JavaScript sprawia, że strony i aplikacje internetowe działają efektywnie. Ta książka pokaże Ci, jak pisać kod w tym języku, poprzez tworzenie strony internetowej, gier słownych i przygodowych, aplikacji kalkulatora czy stoiska lemoniady - i dużo więcej. Naucz się JavaScriptu i zaskocz swoich przyjaciół! Zacznij od razu - używaj konsoli JavaScript już przy pracy z pierwszym rozdziałem. Stwórz użyteczne rzeczy - buduj użyteczne aplikacje i gry, w które możesz grać z przyjaciółmi Idź dalej - stań się kreatywnym programistą i za pomocą JavaScriptu ożywiaj strony internetowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Arduino jest bardzo prostym komputerem, który można wykorzystać w najróżniejszych gadżetach wykonywanych w zaciszu własnego domu. Potrafi komunikować się z komputerem, posiada także złącza służące do podłączania zewnętrznych elementów elektronicznych, takich jak silniki, przekaźniki, fotodiody, diody laserowe, głośniki, mikrofony itp. Oprogramowanie służące do programowania Arduino jest łatwe w użyciu i jest dostępne za darmo na platformy Windows, Mac i Linux. Przy tym wszystkim Arduino jest bardzo prosty w rozbudowie o kolejne elementy. Dzięki temu łatwo może posłużyć do budowy najprzeróżniejszych robotów, sterowników, czujników czy interfejsów do komunikacji z innymi urządzeniami. Dodatkowo Arduino jest znakomitym, ciekawym i bardzo przyjemnym sposobem na nauczenie się podstaw elektroniki, informatyki bądź programowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dorośli)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: A beginner's guide to coding. Na okładce: Baw się i ucz ze Scratchem i Pythonem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej