Gry paragrafowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Proza
(10)
Komiksy i książki obrazkowe
(9)
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(9)
Placówka
20 Stycznia 14 (Filia 4)
(2)
św. Jana 10 (Dzieci)
(20)
Autor
Ślubowska Anna
(4)
Ced (1981- )
(3)
Frąś Jacek
(2)
Gałka Dominika
(2)
Jasiński Maciej (1977- )
(2)
Jasiński Maciej (1977- ). Jak wytresować Cthulhu
(2)
Michta Izabela
(2)
Woźniak Beata (ilustratorka)
(2)
Błaszczykiewicz Paulina
(1)
Chimiak Julia
(1)
Das Jessica
(1)
Dubuc Marianne (1980- )
(1)
Giove Christian
(1)
Gorobeï (1982- )
(1)
Gołdanowska Magdalena
(1)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(1)
James Sian (1973- )
(1)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana (1969- )
(1)
Kaczkowski Tomasz
(1)
Kowalewski Mirosław C
(1)
Kowalewski Mirosław C. Hej, ho, Żagle Staw!
(1)
Kurczewska Marta (1977- )
(1)
Manuro (1977- )
(1)
Misslin Sylvie (1963- )
(1)
Mital Krzysztof
(1)
Mortka Marcin (1976- )
(1)
Novy
(1)
Piotrowska Eliza
(1)
Piu Amandine (1982- )‪
(1)
Poklewska-Koziełło Ewa (1967- )
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Saudo Coralie (1981- )
(1)
Saudo Coralie (1981- ) Ty decydujesz!
(1)
Shuky (1980- )
(1)
Simeone Anna
(1)
Skłodowska Aleksandra
(1)
Stivo
(1)
Tartarotti Stefano
(1)
Tkaczyk Katarzyna
(1)
Waltch (1984- )
(1)
Wojciechowski Filip
(1)
Woolf Alex
(1)
Woolf Alex (1964- ) Escape Room
(1)
Wróbel Wojciech
(1)
Zarychta Sylwia
(1)
Łyczkowska Antonina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Dzieci
(18)
6-8 lat
(12)
9-13 lat
(12)
0-5 lat
(3)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(10)
Literatura francuska
(7)
Literatura angielska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Przyjaźń
(3)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(3)
Śledztwo i dochodzenie
(3)
Magia
(2)
Rodzeństwo
(2)
Zwierzęta
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Burza
(1)
Cthulhu (postać fikcyjna)
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(1)
Doktor Watson (postać fikcyjna)
(1)
Dzień św. Mikołaja (6 grudnia)
(1)
Ekologia
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Inność
(1)
Jeż
(1)
Kanalizacja
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Mystery (postać fikcyjna)
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odrzucenie rówieśnicze
(1)
Piknik
(1)
Piraci
(1)
Podróże w czasie
(1)
Pomaganie
(1)
Poszukiwanie skarbów
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przestępcy
(1)
Psy
(1)
Rycerze
(1)
Samotność
(1)
Smog
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Superbohaterowie
(1)
Szkoły magii
(1)
Tappi (postać fikcyjna)
(1)
Uczucia
(1)
Uprowadzenie
(1)
Wakacje
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Wikingowie
(1)
Zagadki
(1)
Zagubione przedmioty
(1)
Zima
(1)
Śnieg
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Szepczący Las (kraina fikcyjna)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(12704)
Powieść obyczajowa
(9019)
Opowiadania i nowele
(4574)
Wiersze
(4523)
Kryminał
(2934)
Gry paragrafowe
(-)
Powieść psychologiczna
(1804)
Sensacja
(1716)
Fantastyka
(1559)
Bajki i baśnie
(1498)
Romans
(1450)
Powieść historyczna
(1348)
Powieść amerykańska
(1248)
Thriller
(1197)
Opracowanie
(1092)
Powieść przygodowa
(1027)
Powieść polska
(1014)
Publikacja bogato ilustrowana
(977)
Poradnik
(848)
Opowiadanie
(826)
Pamiętniki i wspomnienia
(800)
Biografia
(732)
Wydawnictwa popularne
(722)
Publikacje dla dzieci
(714)
Fantasy
(693)
Komiks
(670)
Reportaż
(610)
Powieść angielska
(580)
Powieść fantastyczna
(577)
Publicystyka
(542)
Powieść sensacyjna
(509)
Powieść biograficzna
(508)
Książka obrazkowa
(446)
Książka-zabawka
(426)
Książki dla małych dzieci
(420)
Powieść kryminalna
(402)
Antologia
(344)
Opowiadanie dziecięce polskie
(337)
Saga rodzinna
(330)
Fraszki
(321)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(320)
Powieść młodzieżowa polska
(293)
Relacja z podróży
(274)
Dramat (gatunek literacki)
(270)
Biografie
(268)
Poradniki
(262)
Powieść romans
(245)
Lektura z opracowaniem
(238)
Horror
(218)
Wywiad dziennikarski
(216)
Przypowieść
(200)
Wydawnictwa dla dzieci
(200)
Powieść fantastyczno-realistyczna
(191)
Science fiction
(191)
Powieść erotyczna
(187)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(183)
Pamiętniki polskie
(181)
Pieśń
(181)
Esej
(163)
Powieść dziecięca angielska
(159)
Książki dla przedszkolaków
(146)
Romans historyczny
(143)
Powieść dziecięca polska
(140)
Muzyka rozrywkowa
(136)
Komedia
(129)
Poezja dziecięca polska
(128)
Podręczniki akademickie
(127)
Materiały pomocnicze
(125)
Powieść młodzieżowa angielska
(125)
Przepisy kulinarne
(121)
Powieść francuska
(117)
Tragedia
(116)
Podręczniki
(110)
Podręcznik
(109)
Poezja polska
(108)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(106)
Poezja
(104)
Przewodnik turystyczny
(104)
Książka zabawka
(102)
Autobiografia
(101)
Manga
(101)
Adaptacja literacka
(100)
Audiobooki
(100)
Satyra
(100)
Monografia
(99)
Książka kucharska
(98)
Felieton
(96)
Literatura dziecięca polska
(94)
Powieść grozy
(92)
Powieść przyrodnicza
(89)
Publicystyka polska
(85)
Treny
(85)
Literatura młodzieżowa polska
(84)
Antologie
(82)
Opowiadanie polskie
(82)
Powieść polityczna
(81)
Komiksy
(79)
Powieść niemiecka
(78)
Książka obrazkowa (picturebook)
(77)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(77)
Opowiadanie dziecięce szwedzkie
(76)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na podstawie postaci stworzonych przez sir Arthura Conana Doyle'a.
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty.
W haśle pseudonim autora, nazwa właściwa: Cédric Asna.
W mrocznym Londynie detektywom nigdy nie brakuje spraw do rozwiązania. Kto stoi za morderstwem madame Yvette, kradzieżą złotego skarabeusza, okrutnymi torturami i zniknięciem kotki pani Hudson? I kto podsunął ci te wszystkie sprawy? Jako ekscentryczny Sherlock lub zdystansowany doktor Watson - wybór postaci zależy od Ciebie - musisz w mig kojarzyć fakty, umiejętnie stawiać podejrzanym pytania i mieć oczy dookoła głowy. Aby przenieść się do świata komiksu, wystarczy wybrać postać, w którą chcesz się wcielić, i poruszając się pomiędzy ponumerowanymi kadrami, decydować o tym, jak potoczą się jej losy. Przygotuj się na zabawę pełną zaskakujących zwrotów akcji, bo główne hasła, które towarzyszą komiksom paragrafowym to: wyzwanie, ryzyko i tajemnica.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty : gra dla młodszych i starszych graczy)
Komiks paragrafowy.
Na książce pseudonimy scenarzysty i ilustratora, nazwa rzeczywista scenarzysty: Cédric Asna.
W mieście, w którym szerzy się przestępczość, działa prestiżowa organizacja o nazwie Legion Walecznych. Wstępujesz w jej szeregi, ale nie od razu będziesz mógł wymierzać sprawiedliwość: Mystery i jego pomocnicy będą udzielać ci wskazówek! Wyruszaj do walki, korzystaj ze swoich mocy, stawiaj czoła niebezpieczeństwom i zostań najsłynniejszym obrońcą uciśnionych, bo superbohater - to TY! (okładka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce wyłącznie pseudonim autora, nazwa: Cédric Asna.Tekst także na stronie 2. i 3. okładki. Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty.
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty! Irene Adler otwiera w Londynie swoje własne biuro detektywistyczne. Gdy Sherlock Holmes się o tym dowiaduje, reaguje jak zawsze ze spokojem, ale czy nie powinien jednak potraktować swojej konkurentki poważnie? Niebawem znajdzie odpowiedź na to pytanie, ponieważ właśnie doszło do pewnego zabójstwa i do porwania. Wciel się w postać Holmesa lub Adler i rozwiąż te sprawy. Graj sam lub rzuć wyzwanie drugiemu czytelnikowi. Staraj się być jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! W tym komiksie na graczy czeka wielka niespodzianka. Daje on możliwość rywalizacji w dwie osoby – pierwsza wciela się w postać Sherlocka, a drugiej przyjdzie pokierować działaniami Irene Adler. Pojedynek oferuje przejście komiku na dwa odmienne sposoby – zwycięży osoba, która jako pierwsza złapie złoczyńcę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nina i Miłosz : gra książkowa / tekst i ilustracje: Marianne Dubuc ; przełożyła Antonina Łyczkowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wytwórnia, 2024. - 44, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Bohaterami tej przygody są Nina i Miłosz. Nina uwielbia pikniki i ciasteczka swojej babci. Miłosz lubi chodzić z Niną na ryby, choć prawdę mówiąc, jeszcze nigdy niczego nie złapali. Przyjaciele spędzają dzień nad jeziorem. Nina zarzuca wędkę i czyta swoją ulubioną książkę. To książka o ziejącym ogniem smoku. Nagle i bez ostrzeżenia, Miłosz wznosi się w powietrze! Potężny podmuch wiatru odrywa go od ziemi. Miłosz robi w powietrzu trzy fikołki i odlatuje.
Co ma zrobić Nina? To już zależy od Was. To książka, w której czytelnik decyduje o dalszym ciągu historii.
Niezależnie od tego, którą wersję wybierzecie, to opowieść o przyjaźni, wzajemnej pomocy i motylu, który może okazać się tym, który uratuje przyjaciół z kłopotów. [Opis pochodzi od wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nb/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fufu : całkiem inny smok / Dominika Gałka ; zilustrowała Ewa Poklewska-Koziełło. - Wydanie I. - Łódź : Literatura, 2024. - 26, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Poduszkowce)
Na okładce i stronie tytułowej: Zdecyduj, co stanie się dalej!.
Mały smoczek Fufu jest inny, dlatego inne smoczki śmieją się z niego, dokuczają mu albo po prostu – nie zwracają na niego uwagi. Mama jednak uparcie mu powtarza: „Nigdy się nie zmieniaj, bądź sobą, Fufu!”. W tej historii Fufu przekonuje się, że warto być sobą. Książka interaktywna – na każdej stronie dziecko decyduje, co stanie się dalej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nb/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
O Chruptaku, który szukał szczęścia / Dominika Gałka ; ilustrowała Anna Simeone. - Wydanie I. - Łódź : Literatura, 2020. - [48] stron : ilustracje ; 24 cm.
(Poduszkowce)
Chruptak ma dzisiaj wyjątkowo zły humor. Czy pomożesz mu rozwiązać problem i odnaleźć zagubione szczęście? Ta historia potoczy się tak, jak zechcesz. Rozglądaj się uważnie po drodze, może Chruptakowe szczęście jest tuż-tuż? Czytaliście kiedyś książkę, której akcja przebiega tak, jak WY sobie tego życzycie? Nie? Wobec tego przedstawiam Wam Chruptaka. Od tej ciepłej, pełnej zwrotów akcji historii trudno się oderwać. Aha! Nie martwcie się pechem, jaki prześladuje bohatera tej historii. Bo pech – wiadomo – ma wielkie oczy. Agnieszka Frączek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nb/I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Poznajcie Lusię – małego psa odkrywcę! Każdego dnia, gdy jej człowiek wychodzi do pracy, Lusia wyrusza na poszukiwania nowej, wspaniałej przygody. Kogo spotka za zakrętem? Wszystko zależy od Ciebie! W tym pięknie ilustrowanym komiksie paragrafowym, to Ty decydujesz jakie będą kolejne kroki psiej bohaterki. Gra oferuje kilka scenariuszy do rozegrania oraz przygody poboczne, dzięki którym Ty i Lusia nigdy nie będziecie się razem nudzić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów.
Dokonuj wyborów, zostań bohaterem komiksu! Czy uda Ci się wykonać misję rodem prosto z bajek? Wciel się w dwójkę dzieci i przeżyj niesamowitą przygodę! Wybierz magiczne zwierzę, rozwiązuj zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty! [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Op/II (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Wybierz swoje własne zakończenie. Gra książkowa.
Cześć! Nazywasz się Jagoda i jesteś jeżem. Mieszkasz z rodzicami w Zieloborze. Bardzo lubisz swoje miasto, ale niestety każdego dnia widzisz, jak niszczeje i znika pod kolejną warstwą smogu. Co robisz? - Otwierasz Księgę Zieloboru i postanawiasz uratować miasto. Super! Czeka Cię wiele niezwykłych przygód. Pamiętaj, że czasami może być niebezpiecznie… - Dajesz sobie z tym spokój. Lubisz nudę, po co Ci przygody… Pamiętaj, że to TY zdecydujesz o losie Zieloboru. Podczas wędrówki czeka Cię wiele wyborów i zagadek. Czy zdołasz uratować miasto? Przekonaj się! „Zielobór” to gra książkowa, w której czytelnik sam decyduje o wyborach i fabule. Na końcu każdego paragrafu ma do wyboru kilka opcji i każda z nich odsyła go na inną stronę. „Zielobór” w przyjazny i angażujący sposób przez ciekawą fabułę, zagadki i historię, przybliża zagadnienia związane z ekologią i wpływem naszych działań na środowisko. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pf/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytam i Decyduję)
Na okładce: Bajki z nieliniową fabułą.
Antek i Zosia zostali sami w domu. Na noc zapowiedziano sporą śnieżycę, a przecież jutro są mikołajki! Czy Mikołaj nie utknie w zaspie lub nie zgubi drogi? Czy rodzeństwo znajdzie sposób na to, by pomóc mu dotrzeć do ich domu? Czy dzieci dostaną w tym roku prezenty? Czytam i decyduję to seria o wielu liniach fabularnych. O tym, jak potoczą się przygody rodzeństwa Zosi i Antka, zadecyduje czytające dziecko. Przy ponownym czytaniu bohaterowie mogą trafić w nowe miejsca, spotkać inne osoby, a historia może zakończyć się zupełnie inaczej. Czytając i decydując, dzieci nie tylko przeżywają przygody wspólnie z Zosią i Antkiem, lecz także poznają konsekwencje własnych wyborów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nb/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przygoda w kanałach / Izabela Michta ; ilustracje Beata Woźniak. - Wydanie I. - Bielsko-Biała : Wydawnictwo Dragon Sp. z o.o., copyright 2021. - 63, [1] strona : ilustracje ; 23x24 cm.
(Czytam i Decyduję)
Na okładce: Bajki z nieliniową fabułą.
Antek zgubił cenny breloczek prezent od Walusia, swojego najbliższego przyjaciela. By go odnaleźć, udaje się do kanałów. Kogo tam spotka? Jakie przeżyje przygody? Czy odzyska zgubę? I jak ta sytuacja wpłynie na przyjaźń chłopców? Czytam i decyduję to seria o wielu liniach fabularnych. O tym, jak potoczą się przygody rodzeństwa Zosi i Antka, zadecyduje czytające dziecko. Przy ponownym czytaniu bohaterowie mogą trafić w nowe miejsca, spotkać inne osoby, a historia może zakończyć się zupełnie inaczej. Czytając i decydując, dzieci nie tylko przeżywają przygody wspólnie z Zosią i Antkiem, lecz także poznają konsekwencje własnych wyborów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nb/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nb/I (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na stronie tytułowej: Twoje decyzje zmieniają bieg tej opowieści. Na okładce: 10 punktów decyzyjnych, 8 zakończeń, to ty decydujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(438).082 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Nb/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Interaktywna Seria Wielce Kryminalna)
Franek, Hela, Bobas to bohaterowie naszej niezwykłej książki.– Dlaczego niezwykłej…? – spytacie. Bo czy zwykłą można nazwać książkę, w której kolejność stron wcale nie jest taka ważna...I w której – by właściwie odczytać historię – trzeba:korzystać z bajkowej mapy i skakać ze strony na stronę, pogodzić Śnieżkę z krasnoludkami, zdemaskować wilka sobowtóra, pomóc Kopciuszkowi, wyrwać Gajowego ze szponów nałogu,odkryć prawdziwe oblicze Baby-Jagi... i nie tylko! Wyspa Szpiegów to już drugi tom niesamowitych przygód Franka, Heli i Bobasa.W pierwszej części nasi bohaterowie musieli przejść labirynt, zmierzyć się z Doktorem Potworem i jego piekielną machiną, zaprzyjaźnić się z kapryśnym Parysem i Pożeraczami Liter. Jeśli jeszcze nie czytaliście tej historii, koniecznie sięgnijcie po książkę! Życzymy wam świetnej zabawy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
20 Stycznia 14 (Filia 4)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II/Op (1 egz.)
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Op/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ty decydujesz! / Coralie Saudo, Jessica Das)
Tytuł oryginału: Le Petit Chaperon rouge. Tytuł oryginały cyklu: Et si c'était toi. Na okładce: 22 możliwe historie i 5 zakończeń!.
Jak wyglądałaby bajka o Czerwonym Kapturku, gdyby została napisana dziś? Właśnie tak! Dynamiczna, pełna zwrotów akcja; współczesny język, grafika i realia, a przede wszystkim: interaktywna konstrukcja książki przypominająca grę. Dziecko wciela się w główną postać z bajki, czyli Czerwonego Kapturka. Na każdej stronie ma do podjęcia decyzję, na przykład: zawiozę babci ciasto czy sam je zjem? Gdy zobaczę wilka, podzielę się z nim smakołykiem, czy ucieknę itd. Tym wyborom są przypisane odpowiednie ikony, które przenoszą czytelnika do różnych miejsc w książce, oznaczonych za pomocą specjalnych zakładek (indeksów). W ten sposób czytelnik staje się współautorem opowieści, a zmieniając decyzje przy kolejnej lekturze, kreuje inną opowieść! Dzięki temu jedna bajka może mieć aż pięć alternatywnych zakończeń i 21 możliwych wersji fabuły.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Nb/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Komiks, w którym bohaterem jesteś ty. Na książce wyłącznie pseudonimy autorów; nazwy drugiego i trzeciego autora: Pierre Waltch, Hervé Loiselet.
Jesteś jednym z trzech braci, którzy pragną porzucić życie na wsi i zostać rycerzami w służbie miłościwego króla Ludwipchełka. Jednak w średniowiecznej szkole rycerzy obowiązują surowe zasady: jeśli chcesz sięgnąć po zaszczyty i wieść życie pełne przygód, musisz najpierw przejść serię prób. Udasz się więc w niebezpieczną podróż, stawisz czoło podstępnym szubrawcom, mściwemu nędzarzowi czy nieprzejednanej Karince, dowódcy królewskiej straży. Jeśli wykażesz się odwagą, wytrwałością i cierpliwością, a także znajdziesz bransoletki męstwa, zostaniesz pasowany na rycerza. Pamiętaj, by używać i mięśni, i rozumu. Twoje przeznaczenie jest w twoich rękach, więc nie pozwól, by skrócono cię o głowę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K (1 egz.)
Książka
W koszyku
Akademia Ransmoor / Katarzyna Tkaczyk. - Wydanie I. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2023. - 391, [1] strona ; 21 cm.
Gra książkowa.
NAJLEPSZA GRA KSIĄŻKOWA W ŚWIECIE WIEDŹM, WAMPIRÓW, WILKOŁAKÓW I WSZELKICH ISTOT MAGICZNYCH Pokieruj losami młodej wiedźmy Medei Rockster i poznaj każdy magiczny zakątek słynnej Akademii Istot Nadprzyrodzonych. Od Twoich decyzji zależy, czy sprzymierzy się z wilkołakami, które snują swój niecny plan spisku, czy straci serce dla buntowniczej elfki Selene, a może zdoła przekonać rektora, wampira Albina de Vertrinair, by jej zaufał... lub rozwikła na własną rękę zagadkę gaju, gdzie drzemią siły niechcące już dłużej być w ukryciu. Odkryj sekrety na wiele sposobów i przeżyj niezapomniane chwile w Ransmoor. Jedno wszak jest pewne: sześćset siedemdziesiąty siódmy rok akademicki nie będzie taki, jak poprzednie. STAŃ SIĘ MEDEIĄ I ZAGRAJ W TĘ KSIĄŻKĘ, JEŚLI MARZYSZ O LIŚCIE Z AKADEMII MAGII
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej