Szempruch Aleksander
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
św. Jana 10 (Dzieci)
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Szempruch Aleksander
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(374)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(310)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(244)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Roberts Nora (1950- )
(219)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(215)
Fabianowska Małgorzata
(212)
Kraszewski Józef Ignacy
(209)
Drewnowski Jacek (1974- )
(207)
Prus Bolesław (1847-1912)
(204)
Christie Agatha (1890-1976)
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Shakespeare William (1564-1616)
(192)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(187)
Sienkiewicz Henryk
(182)
Szulc Andrzej
(172)
Jachowicz Stanisław
(159)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(156)
Zarawska Patrycja
(144)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(143)
Lech Justyna
(138)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(138)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(136)
Conrad Joseph (1857-1924)
(131)
Rolando Bianka
(131)
Steel Danielle (1947- )
(130)
Mickiewicz Adam
(129)
King Stephen (1947- )
(127)
Tuwim Julian (1894-1953)
(126)
Disney Walt (1901-1966)
(124)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(124)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(123)
Mazan Maciejka
(122)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(120)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(119)
Dąbrowska Maria (1889-1965)
(117)
Polkowski Andrzej
(117)
Żeromski Stefan
(114)
Webb Holly
(113)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(112)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(111)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(109)
Reymont Władysław Stanisław (1867-1925)
(109)
Beaumont Émilie (1948- )
(107)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(107)
Fabisińska Liliana (1971- )
(106)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Lem Stanisław (1921-2006)
(104)
May Karl (1842-1912)
(104)
Coben Harlan (1962- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Mróz Remigiusz (1987- )
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Wańkowicz Melchior (1892-1974)
(100)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(99)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(98)
Zarawska Patrycja (1970- )
(98)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(97)
Siewior-Kuś Alina
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Wyspiański Stanisław (1869-1907)
(95)
Kraśko Jan (1954- )
(94)
Mortka Marcin (1976- )
(94)
Ross Tony (1938- )
(94)
Bunsch Karol (1898-1987)
(93)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(93)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Pratchett Terry (1948-2015)
(91)
Norwid Cyprian Kamil (1821-1883)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Michalak Katarzyna (1969- )
(88)
Możdżyńska Aldona
(88)
Dickens Charles (1812-1870)
(87)
Ludwikowska Jolanta
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Asnyk Adam
(86)
Rodziewiczówna Maria (1864-1944)
(86)
Rzehak Wojciech
(86)
Skalska Katarzyna
(86)
Ławnicki Lucjan
(86)
Pintara Maciej
(85)
Zimnicka Iwona
(85)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dzieci
(1)
Kompetencje wychowawcze
(1)
Rodzice
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Szacunek
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Reguły i granice to stały element życia rodzinnego. Rodzice poznają granice tego, co dla nich akceptowalne, kiedy zderzają się z pragnieniami i potrzebami swoich dzieci. Jesper Juul nazywa to prezentem, jaki dorośli dostają od dzieci. Dzięki temu mogą dowiedzieć się, co jest dla nich ważne, oraz podjąć naukę budowania dobrych relacji. Proces poznawania oraz adekwatnego komunikowania własnych granic może trwać wiele lat. Jednak jest to proces obustronny, ponieważ równie ważne są granice, jakie dzieci wyznaczają wokół siebie. Język, w którym to robią, nie zawsze jest łatwy do odczytania, więc rodzice muszą dziecięcy przekaz odpowiednio zrozumieć i respektować, jeśli chcą, aby ich własne granice także były respektowane. Wzajemna nauka wyznaczania i komunikowania granic wymaga autentycznej relacji, w której dorośli otwarcie mówią o swoich potrzebach, ale także zostawiają przestrzeń na pragnienia i potrzeby dziecka. Ważna jest również odpowiedzialność rodziców za to, aby ten obustronny proces uczenia się nie zamienił się w serię destrukcyjnych konfliktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
św. Jana 10 (Dzieci)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej