147662
Book
In basket
Wojny biznesowe / David Brown ; tłumaczenie: Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2021. - 458, [6] stron : ilustracje ; 21 cm.
Dlaczego niektóre firmy triumfują, a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi, pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
Availability:
św. Jana 10 (Dorośli)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Art of business wars : battle-tested lessons for leaders and entrepreneurs from history's greatest rivalries
General note
Tytuł oryginału: The art of business wars : battle-tested lessons for leaders and entrepreneurs from history's greatest rivalries. Na okładce podtytuł: opowieść o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 444-[459].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again